6/9/10

Mil grazas!

Desde a organización de Reciclaxe 2010 queremos dar as grazas de corazón a toda a xente dos postos, aos artistas que expuxeron a súa obra, aos dj's que pincharon estupendamente e a todos os que, dalgún xeito ou outro, formastes parte desta edición.
Grazas tamén aos 12 locais que se prestaron este ano para ser ocupados por unha chea de roupa, aneis, diademas, broches, lámpadas, mobles, bolsos, discos, cómics, televisores... porque si, este ano tivemos de todo. Grazas a El Monstruo de un Solo Ojo, El Gato Negro, Boom Boom Room, Le Suite, Golem, Lolita, Cantina Candela, O Batallón, Bauhaus, Vademecwm, La Casa de Arriba e La Fiesta de los Maniquíes.
E por suposto, moitísimas grazas tamén a toda esa xente que non deixou de visitarnos ao longo de todo o día e que nos animan a seguir con este proxecto do que, cada vez, estamos máis orgullosos.

Desde aquí, queremos pedirvos que nos fagades chegar as vosas suxestións, queixas ou o que queirades comentarnos, ben facendo un comentario nesta entrada, ben escribíndonos a reciclaxe@yahoo.es, coa fin de mellorar en vindeiras edicións, porque... repetiremos o ano que vén, non?

E por favor, se tedes fotos pedímosvos que as subades ás vosas páxinas de facebook e que nos etiquetedes como Reciclaxe Churruca. Co voso permiso, empregarémolas para promoción.

¡¡Grazas de novo e de hoxe nun ano!!

8 comentarios:

Noelia dijo...

Yo he sido una de esas personas que en la mañana del sabado se acercó a Churruca. Fue una experiencia genial! Me compré varias cosas en los puestos, me tomé algo en un local y disfruté de la música. Soy de Pontevedra y no conocía estos locales y prometo que alguna noche arrastraré a mis amigas hasta ellos ¡Me han encantado!
Por último quiero felicitar a la organización y deciros que para el año que viene, VOLVERÉ!!

Un abrazo

Cheap & Chic dijo...

Yo tb estuve por allí el sábado por la mañana,y he de felicitar a la organización,a los locales q se prestaron y a los artistas que expusieron sus geniales creaciones.

Nos hicieron pasar una mañana estupenda y daba gusto ver el barrio de Churruca tan lleno un sábado x la mañana!!

Mi propuesta es que sería genial organizar este tipo de eventos más a menudo que para un año aún falta mucho! ;-)

Un saludo! y Felicidades de nuevo!

Ramón dijo...

Hola! a mi el Reci me ha encantado, como siempre...
Creo que no hay nada que achacaros, sobre todo teniendo en cuenta que no sois una organización profesional y no lo haceis por dinero...
Lo único que me voy a atrever a decir es que debido a la gran afluencia de gente la comida que había se quedó un poco corta.
Ah! y creo que muchos estamos deseando que por fin el Concello se de cuenta de la importancia del acontecimiento y os permita la ocupación de la vía pública durante el show.
Por lo demás genial! un besazo a todos!

Anónimo dijo...

¡Queremos más Reciclaxes a lo largo del año! La organización y el ambientazo se superaron respecto al año pasado.
Eso sí, como única queja he de decir que algunos DJs se pasaron con el volumen, en Boom Boom Room había que hablar gritando.

Sirius y Adhara dijo...

Qué genial!!!
Un 15 para la organización y un 12 para el dueño del Lolita.Qué majete!!!
Esto hay que repetirlo más a menudo; Churruca parecía el pequeño Candem.
Muchas gracias por la oportunidad.
Viva Vigo y los vigueses!!!
!!!buen rollito!!!!

Reciclaxe dijo...

Moitas grazas a todos. Así si merece a pena volver a intentalo.
Ramón: o da comida foi falta de previsión. Había máis ca o ano pasado, pero non contábamos con que viñese tantísima xente. Terémolo en conta o ano que vén.
No que respecta ao volume dos dj's, nós non podemos estar en todos os sitios á vez. Cando pasábamos por un local no que a música estaba moi alta, dicíamoslles que a baixasen. Ademais, tamén avisamos deste tema aos responsables dos locais, pero parece que a eles non lles molesta.
Hai cousas que se repiten todos os anos e que parece que teñen difícil solución.

Grankhan dijo...

Gracias a vós por facer a feira e por levala tan ben. Cunha organización de dez e cun xeito de entender as cousas fantástico. A verdade é que foi unha experiencia fabulosa.
Daquí nun ano ;)
Noraboa!

AMANCIO ORTEGA dijo...

dejad esto ahora que estais a tiempo o vor enviaré a los maiami a que sus rompan los peroneses, malditos!